ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Friday, September 25, 2009

Aku KonpiUs !


Dua hari yang lalu..time malam,aku dapat kol daripada kawan aku.Mungkin story nih dah xpired tapi perkara ini terus menghantui diri aku.imbas muka....jeng..jeng..jeng..aku kenal ngan x (bukan nama sebenar) ni kat alam siber,kira maya la tu.huhuhu.Malam tu,time raya,dia msg ngan aku.dia kata dia tensen dan stress.x kata dia ada banyak masalah.Aku apa lagi,dengan selamba badaknya mendengar luahan hati x.Tidak kusangka time syok aku dengar luahan hatinya,tiba-tiba x kata dia suka kat aku.wargHHhhh!!!terkejut berok aku dibuatnya.nasib baik aku tak jadi berok.hauhuahua.Aku apa lagi,dengan selambanya menjelaskan keaadaan yang sebenar kepada x.aku kata aku ni terlalu muda untuk dia.Lagipun time kenal dulu aku dah kata aku nak wat friendship jer.Then dia bantai aku ngan ayat powernye,dia kata cinta tidak besandarkan rupa dan usia.Aku pelik ar.apa kaitan lak kan?heheh..then x kol aku,dekat setengah jam lebih aku berbual ngan dia.Dia kata dia nak delete memori yang menganggu dia termasok aku sekali koz dia tahu siapa diri dia pada aku.aku pun tak kata apa2.Lepas jer abiz kol,aku tak msg dia lagi.Nak tido lak.Pas tu dia msg aku lagi,dia kata dia tarik balik kata2 dia tu koz dia kesiankan aku.huhuh.tapi aku tak minta dikesiankan pun.dia patut kesiankan diri dia sendiri.mcm2 lar dia nih!tak paham aku.Tapi aku tetap masih menganggap dia sebagai kawan.


p/S : aku ada kata kat dia ayat nih " kalau ko sayang aku,ko sayang la.kalau ko cintai aku,ko cintai lar.Tapi aku berjanji akan menyayangi ko sebagai seorang teman."

No comments:

Post a Comment