ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Wednesday, September 30, 2009

CinCin,KeyChain dan Kad.. .. ..

Pagi tadi aku menerima sekotak hadiah yang telah dipostkan oleh abang aku dari Port Dickson.NAsib baik aku baru lepas habis sesi bersenam.kalau tak,miz la aku nak terima hadiah tu dgn tangan aku sendiri.huhuhuh.Walaupun kotak hadiah tu kecik jer dan berbalutkan kertas coklat ,lepas je aku buka..3 benda yang ada dlm kotak kecik tu.Nak tau apa??jeng...jeng..jeng..(kasi suspender ckit.wawawawa!!).Aku dapat CINCIN,KEYCHAIN dan KAD handmade.Ermm..ucapan kat kad tu tersangat indah hingga aku dah tak tau nak cakap apa lagi kat abang aku tu kat msg.hehehe.Tpi Tnx ar abag koz susah-susah kan diri beli mende tu semua kat aku.yer la..aku ni budak simple jer (aishh,masih budak ker ?huhu).TNX aLoooOOOTT!!!
Nama abang aku tu ..ermm..ishh..ermm.(aisehmen,nak gitaw gak ker ?ermm)..ok..nama yg aku panggil ialah IZ !!
hehehe

P/S : aku akan bagi korang tgk hadiah tu kemudian.huhuh

No comments:

Post a Comment