ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Saturday, September 26, 2009

BuDaK 3 TahUn MatI DiTiKam OleH BaPa SauDaRaNyA!


Ntah la..aku tadi tengah syok cari lampiran utk assignment aku.Tiba2 aku terpandang satu image di mana sorang budak tersenyum riang.Tapi aku tekejut ngan tajuk image tersebut (sama ngan tajuk posting aku nih!).Kesian + Marah,might be itu yg korang rasa kan?Kadang kala kita asyik dihidang ngan ayat nih , " Tuhan lebih menyayangi dia,tu la sebab dia pergi awal.".Tpi pada hakikatnya pemergian dia seolah-olah dirancang dan telah dijangka (oleh pak cik nya yg bodo itu.).Aku tak tau lar apa nak jadi ngan dunia skrg nih,nak kata terbalik,tak juga.aku masih gak berdiri pakai kaki.ermm..pelik!Tu la dia,pengaruh dadah.Mungkin korang akan geleng kepala atau mengeluh kesian,tapi kalau korang berada kat tempat bapanya,huh!sure korang leh jadi gila.ok..aku nak citer ckit pasal kejadian hitam tu.: budak tu tengah tgk Tv kat ruang tamu ngan nenek dia.tiba2 bapa saudara dia (Yang sewel nak mampoz!) datang n kuarkan sebilah pisau then tikam mangsa di bahagian rusuk kanan.Neneknya yg menyaksikan kejadian ngeri itu terus memangku mangsa keluar utk meminta pertolongan manakala bapa beliau yg tido tidak jauh dari situ bangun lalu membawa mangsa ke hospital tetapi mangsa disahkan mati.Bapa saudara mangsa telah ditahan.Kejadian ni berlaku kat Gua Musang pada 1 Sept 2009!..

wokeh,korang renung la sendiri.cuba korang try berada kat tmpt bapa mangsa.apa korang rasa?apatah lagi neneknya yg menyaksikan penuh peristiwa ngeri itu.Gerenti korang marah kan?gerenti korang rasa nak jer kasi bapa saudara dia tu sepakkan maut ke neraka.Tapi apa kan daya,benda nak jadi.Tapi kesian budak tu.Semoga budak itu bahagia di sana.


P/S : aku tertarik ngan image tu dan terus cari detail pasal peristiwa tu coz budak tu sejibik macam rupa anak buah aku!Serius!!!aku tak tipu.

No comments:

Post a Comment