ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Sunday, November 15, 2009

4 FenoMena Alam Yang Aku Ingin SanGat Tahu !! !!!







Inilah benda atau fenomena alam yang aku ingin sangat nak tau apa disebalik fenomena ini.Aku bukan jenis orang yang suka sangat buat research,tapi kalau masok bab LOch Ness, Ular Gergasi, Segi tiga Bermuda dan Ngayau...aku terus xcited.bukan kenapa..kadang2 menda semua nih menganggu pemikiran dan intelektual seseorang individu sama ada yang pandai atau semi-pandai.Kadang2 ada je citer pasal fenomena ini yang lebih kepada ditokok tambah daripada yang asli.Ntah mana satu yang betol dan mana satu yang tak btol.Tapi serius,kalau diberi peluang..aku nak tgk semua fenomena ini dengan mata kepala dan dahi termasok lubang hidung aku sekali.yer la..menda ni ajaib dan misteri.Suka aku katakan di sini (wah! Ayat!!),aku suka menda yang pelik dan btol nih.Aku bukan nak korang gelar aku mamat freak..tpi pada hakikat yang azali ,aku nak sangat tau menda nih.Fenomena nih bagi aku sangat Wonderful!!Aku nak tgk sangat apa di sebalik Tasik yang ada Loch ness tu..aku Nak sangat tgk ular Gergasi tu..aku nak sangat masuk kat area segitiga bermuda tu,aku nak sangat tau apa yang special kat tengkorak tu...aku cakap serius nih!!!
P/S: aku pernah wat research pasal preety nerina...duyung yang org kata jumpa kat sabah la...sarawak la...semenanjung la...serata tempat..tpi pelik lar kan,kalau duyung yang sama mati kat tempat yang berbeza.kembar ker??
hahaha.lepas aku wat reaseach..akhirnya aku dapat korek rahsia terbesar dan teragung pasal duyung tu...nak tau ?nanti aku citer!!seram ooo.....
lepas nih aku nak research lak pasal fenomena kat atas yang ku mentione tadi.Ready??

No comments:

Post a Comment