ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Saturday, November 14, 2009

WArgggHHhh!!! Umo Aku Dah 18 ke????


pejam celik..pejam celik..pas tu tak dapat bukak lak mata..wahaha!!!ermm.umo aku dah genap 18.hehehe.tak sangka lak aku dah beso panjang.heheh.Rasa bangga la pulak.yer la..dulu orang selalu ckp aku ni macam budak2.yer r..muka aku pun dah macam budak2.walhal..aku ni dah masok era kampus.uhuhuh.tunggu nak masok era kerja lak...isk ,jgn salah paham lak..bukan radio Era atau Erra Fazira..huahuahuaha..mlm penoh ngan sejarah tu..aku dapat msg daripada kengkawan aku dari seluruh dunia.semua wish aku,huhu.tak larat dah jari aku nak balas msg diaorg.tpi aku tetap balas ar..yer la..org dah ikhlas ucap..kita kena terima gak.TNX buat u all!!huhuhu...Hari jadi ari tu kengkawan aku wat simple je..beli kek dari luar kampus..then ajak lak kengkawan satu blok raikan.huhuh.rasa macam anak raja lak aku time tuh!huhuhu.Nyway..thanks buat korang yg berhempas pulas-memulas wish dan raikan hari jadi aku.uhhuuh.pas nih kita main hempas menghempas lak kat atas katil k?

hehehehe

No comments:

Post a Comment