ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Friday, November 27, 2009

Kenapa dengan aku ni ??


....Huh (aku mengeluh)..ntah r,aku nih mengeluh dari hati.Aku tak tau..lepas aku baca statement yg aku rasa tak patot aku baca,hati aku rasa macam disiat-siat...ntah r,rasa macam tak percaya..aku rasa mcm cemburu!Ya! mungkin perkataan 'Cemburu' paling sesuai utk keluhan aku tu.Hmmm...yer la..ramai org kata " yang sudah ada,akan dihargai...yang akan ada,akan disayangi."..aku bukan memain nak wat ayat killer mcm ni..tpi aku rasa kadang2 kita terlalu tamak dan taksub mencari dan memilih.Bukan salah korang..dan korang ada hak utk taksub dan mencari.Ya!korang sangat baek ngan aku..aku amat hargai apa yang korang dah wat kat aku.maksud aku,korang sayang aku.Walaupun pada hakikatnya aku tak pernah tunjukkan perasaan yang korang tunjuk kat aku kat korang.Mugkin salah aku,dan mungkin aku yang bodoh sangat menghakimi statememt yang membawa kebahagaiaaan kepada orang lain,walhal..aku langsung tiada kena mengena ngan statement itu!...cuma,huh (sekali lagi aku mengeluh!),aku tak tau...seriously,perasaan aku berkecamuk sekarang nih...aku tak perlu rasa tensen!Tpi aku tak tau apa yang aku nak pikir dan apa yang aku nak kata!!!!!


ArgHHH!!!..aku dah jadi HAMBA kepada kecelaruan pikiran aku sendiri!

Buat yang mengetahui...aku hargai korang!

1 comment:

  1. who ever enter my heart willingly to do so, will stay as long as they want..i'm not going to put u a side..i do care 4 u n tnx 4 every single thing u make 4 me..u r great kids dat i wanna b with..but u r bz with ur life doing thing dat good 4 ur self, its was ur rite..but adam..i dont wanna b alone like i used to b.. n ppl will only notice they love something when its gone..4 sure im not going anywhere..im here n still gonna wait u k.. tnx..

    ReplyDelete