ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Wednesday, December 16, 2009

Drama indon di pasar !!

aku jalan ngan adik aku kat pasar pagi tadi..ntah lar,time aku jalan2 kat satu blog bangunan,YA Ampun!!!itu saja yg dapat aku kata DLM hati !ISK! beratus2 org indonesia kat pasar.habis sesak satu pasar.Aku dapat tgk pompuan idon sedang beli barang,sdg memujuk anak2 diaorg yg nangis,ada lagi yg lelaki n pompuan lepak kat kaki lima.ISK!tak cukup ngan tu...ada lak geng lelaki indon ni naik satu lori...WARGHH!!! Penoh satu lori...itu baru dlm lori....sampai berteriak diaorg dalam lori tu!HUH!!riuh satu pasar disebabkan diaorg.!!!then aku ngan adik aku jalan lagi kat area air pancot!!!ISKKK!!!!!!!! penuh satu area air pancot disebebkan diaorg gak!!!Semua diaorg yg conquer!!Dah la ada certain2 diaorg ni buat lak tempat kita mcm tmpt diaorg sendiri!ADoii!Isk,kalau kerajaan masih lagi amik endah tak endah pasal kemasukkan pendatang asing ke negara kita...sure satu hari nanti negara kita akan dibanjiri dan diconquer oleh diaorg !! AKU jamin 100% !! JGN lak wat2 terkejot kalau pendatang asing buat busineess lagi beso dari org locak k ??

No comments:

Post a Comment