ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Saturday, January 16, 2010

Bermulanya kuliah cinta !!

Fuh!selepas kira2 sebulan aku merehatkan mindaku yang sememangnya perlu berehat nih,aku telah pun menamatkan riwayat masa cutiku.Walaupun aku harus akui bahawasanya banyak sgt mende yg berlaku atau sinonim ngan perkataan TEJADI sepanjang aku bercuti nih(sama ada yang pahit,manis,atau masin-masin manis)hoho.Argh,maka bermula lah kehidupan baru aku yg dipenuhi dgn cobAAn dan dugaan yang mendatang.Aku kena gak masok kuliah.Tak sangka lak dah bergelar mahasiswa semester ke-2! Warghh!cepatnya masa berlalu terbang dan berlalu seperti burung terbang tanpa meniggalkan tahi! Eh,ada ke ayat power mcm tu ?kehkehkeh…Selamat menerima kepulanganku kampus!Bye-bye semester 1 !!

No comments:

Post a Comment