ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Saturday, January 16, 2010

kenGkawan

Kadang-kadang aku rasa sedih gak…tpi sometimes aku rasa gumbira.Yer la,kengkawan n member kemceng kita kat sekolah menengah dahulu still ingat kat aku walaupun skrg memasing dah further stdy kat lain2 tempat,benua dan zon (apa ke mende yg aku merepek nih,hihihi).Tak cukup ngan memori lama,diaorg still cntct aku via fon.Ada yg panggil aku honey la,sayang la…ayoyo!tpi ayat yang paling megharukan aku ialah time diaorg SMS kat aku “aku rindu r ngan lawak jenaka dan senda gurau kitaorg dulu2”.sob..sob..sedih giler.Menda nih mmg tak dpt kita nak elak,bertemu then berpisah..itu asam garam cuka dan kicap kehidupan,eh!lupa lak nak letak sos cili!hehehe.Tapi seriously,setiap alam persekolahan aku start daripada alam tadika,rendah,menegah dan IPT,aku sentiasa mengharungi alam2 ini bersama ngan orang2 ndan kengkawan yg mmg sekepala dan cukup membahagiakan.Paling aku tak dpt lupa time aku sekolah di Sekolah Menegah Teknik Sibu…itu la alam persekolahan yg amat tidak dapat aku lupakan.hingga kadang2 rasa nak wat reunion balik ngan member2 satu kelas…duduk balik kat atas kerusi dulu.hahaha.lawak,tpi mmg mengharukan niat aku tuh!haha.
Walau apa pun,aku ttp sayang korang walaupun korang jauh dari aku.Aku tau susah nak terima,tapi kena gak terima.hehehe.Terima kasih kat korang yang membawa sinar kat hidop aku.AKU SAYANG KORANG SESANGAT! Korang telah membentuk aku menjadi AKU yang hari ini~! Noktah .

No comments:

Post a Comment