ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Wednesday, January 27, 2010

Round-round Bandar Kuching.Yehaaa!



































































Haha..hujung minggu hari tu aku ngan member aku atau sinonim ngan perkataan gengs aku gi round2 pasar kuching!haha..best siott!sempat lak aku amik gambr persekitaran kuching.hehe.tak sangka lak Bandar Kuching nih cantik gak.hehe..Kuching mmg terkenal r ngan deretan kedai cendera hati yang memang menjual kraftangan yang diperbuat daripada menda alam semula jadi seperti kayu,tempurung kelapa dan banyak lagi r.hehe.Yg best siott ialah semua kraftangan Sarawak yg dijual memeparkan nilai kesenian yg tinggi dan harus dipuji!Aku siap beli kalung yang diperbuat daripada kayu.hehe..tak mahal beb,just RM5 je!Tak ruggi korang beli hasil tangan org tempatan daripada korang beli intan belian yg mahal2 kat shopping complex,..best lagi korang beli yg unik dan mempunyai nilai seni yang tinggi.korang pun rasa bangga diri korang tinggi time pakai menda tuh semua karang!hehehe..
Jom kita round2 pasar kuching….YEEHAA!!!

2 comments:

  1. LA..apasal tak bagitau ada kat Kuching?.....so ok tak Kuching.

    ReplyDelete
  2. hey Adam...I am sure you tak pernah jumpa i...so kalo panjang umur murah rezeki...nanti shake hand...thanks for being my follower...XOXOX

    ReplyDelete