ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Sunday, January 24, 2010

Pesanan

Kekadang time aku tgk dia bahagia ngan org baru dan teman2 dia…aku rasa cemburu.Tpi pada masa yg sama aku tumpang bahagia ngan dia.Walaupun lepas ni aku tak akan pernah (NEVER) berhubung ngan dia!Aku Cuma harap dia akan berjaya dlm apa jua yg diia lakukan dan hargailah org yang berada di sekelilingnya.Aku meredhai hubungan kita yg dah terputus nih…Terima kasih kerna ko dah ajar aku byk perkara termasok ajar aku buat blog nih.kalau takde ko,aku takkan ada blog nih (THEEYESOFASLAVE).Trimas bebanyak!berbahagia la ko ngan kengkawan dan org yg ko betol2 sayang.Oh ya,sebelom aku terlupa,tolong jaga Bantal or Adik aku yg aku kirim kat ko dulu ngan baik.Aku rindu sgt kat adik aku tu.Jaga dia btol2 k ?Kalau dah terkoyak,ko jgn buang..ko simpan kat satu tempat yg ko rasa dia takkan ganggu pemandangan katil 0r bilik ko k ?Tnx!! .Regard from Adamzikry…

No comments:

Post a Comment