ExPlORe ThE ReAL WoRLd...

ExPlORe ThE ReAL WoRLd...
ThE WoRLd fuLL Of SiN And We As A SLaVE...

Wednesday, January 27, 2010

Korang tak rasa Panass ke ngan org yg korang tak knl..knl korang sedetail-detailnya??

Aku kenal ngan dia nih tak sampai pun 3 hari.Mula2 dia nak kenal aku.Yang aku peliknya,mcm mana pulak org yg mak kenal ngan kita dah tahu nama kita kan ?isk,musykil aku!Then.dia cakap dia dapat nombor hp aku daripada kwn dia,So,aku tanya la siapa nama member dia tuh!Dia cakap nama kawan dia tuh “V”.UikS!siapa tu?aku tak pernah ada nama member mcm tuh!so..aku suspicious tahap dewa Laut!Tahap ke-suspiciousan aku melambung macam roller coster time dia tak sengaja tanya aku :”ko ni pelajar ‘tutt”(nama kolej aku ,tpi aku kena secretkan atas arahan kerajaan) kan ?”.Warghh!aku pelik r,aku tanya dia lagi sama ada dia knl aku secara personal or tak atau dia knl aku tpi sengaja nak main2 ngan aku !Sial!!...dia mati2 cakap dia tak knl aku,dia ckp dia just main teka je!Palak !...Petang smlm,lepas bangon tido ,aku dapat 3 msg dari dia.Dia tanya aku sama ada nama aku yg real ialah “TUTTTT”..Sial!dia tahu nama real aku yg penuh ikut IC aku!!!Aku lagi r rasa riasau apabila dia tahu alamat penuh rumah aku kat Mukah!!!WHAT??!!!korang tak rasa takut dan geram ke kalau org yg ko kenal tahu semua detail pasa ko ….Even,dia tahu tarikh lahir aku!!!SIALLL!!Palak!!!Time aku tanya..dia ckp dia dapat tahu daripada celcom centre.Dia ada member kerja kat celcom centre,so..details aku time aku registered plan UOX ada kat celcom..so org celcom gtaw dia.Tapi,korang rasa lagik ke kalau org celcom sengaja dan sesenang ikut pala hotak lutot diaorg nak dedahkan details customer????Logik ???!!Aku mmg risau r ngan dia tuh..siapa dia tu sbnrnya ?Dia ada sent pics dia kat aku,yea..aku tak knl.Tapi mcm mana dia tahu semua details pasal aku.AKu yakin 120% dia tahu banyak perkara pasal aku!Cuma dia blom nak dedahkan!Hanya tuhan saja yang tahu!

No comments:

Post a Comment